Tweede uitgave 'Tot de Kern'

11 maart 2016 16:08
In deze tweede uitgave van ‘Tot de kern’ laten we zoals aangekondigd de regio’s aan het woord. Zij presenteren goede voorbeelden en behaalde resultaten waar zij trots op zijn. In het kader van de integratie, de quick wins of één van de kerninitiatieven. Zo presenteert regio Oost een initiatief in het kader van commerciële focus, wat heeft geleid tot twee nieuwe overeenkomsten. Regio Zuid vertelt in het kader van Gibo+ over het digitaal uitrusten van servicemonteurs. Regio Zuidwest heeft aandacht voor cross selling binnen de afdeling beheer. ‘Projects in control’ wordt besproken door regio Midden aan de hand van een kick-off op het WTC. Regio Noordwest vertelt over het engineering van het ABN Amro paviljoen. Grote projecten vertelt over het bijzondere project Zaans Medisch Centrum.
 
Regio Noord zal in de volgende editie haar inspanningen in de kerninitiatieven laten zien en de voorbeelden en resultaten met ons delen.
 
Graag nodig ik je uit te reageren op de artikelen. Als je een idee, vraag of opmerking hebt over deze nieuwsbrief, of op andere wijze een bijdrage wilt leveren aan dit verandertraject, reageer dan op Yammer. Telefonisch ben ik bereikbaar op (06) 524 421 01 of  per mailgeert.fiolet@bam.nl.
 
Geert Fiolet
Change manager